Ostatnio z mamą postanowiłyśmy przejść na dietę. Nie jest to łatwe zadanie dla takich łasuchów. Naszła nas ochota na coś słodkiego, wiec postanowiliśmy zgrzeszyć, ale mniej niż zawsze. Wpadłyśmy na pomysł, że zrobimy pancakes, ale  wersję dużo zdrowszą i po prostu fit. Tym razem nasze placki bananowe są zupełnie bez mąki. Mąkę zastąpimy płatkami owsianymi.

Składniki potrzebne do placków bananowych (ok 12 sztuk)

  • pół szklanki płatków owsianych
  • 2,5 banana
  • 4 jajka
  • kakao (jeśli chcecie bez niego też się udają)
  • serek homogenizowany
  • OREO ( do ozdoby)
  • olej kokosowy

IMGP0621

 

Jak zrobić placki bananowe ?

  1. Do jednej miski wrzucamy wszystkie składniki (płatki owsiane, banana, jajka i trochę kakao)
  2. Miksujemy wszystkie składniki na gładką papkę.
  3. Rozgrzewamy patelnie i dodajemy olej kokosowy. Czekamy, aż się roztopi.
  4. Masę wlewamy na patelnię łyżką, najlepiej do lodów.
  5. Kiedy już trochę ostygną możemy przełożyć je serkiem homogenizowanym. Jeśli nie chcemy dodatkowych kcal możemy zjeść bez serka i będą również pyszne.
  6. Na końcu ozdabiamy, aby cieszyły oczy.

IMGP0632

A teraz smacznego!