Jeżeli zajmujemy się wyposażeniem biura naszej firmy, to musimy zadbać o to, by zakupione meble dobrze służyły naszym pracownikom. Nie mogą one jedynie dobrze wyglądać, ale muszą też być wygodne, funkcjonalne i ergonomiczne. Praca przy ich użyciu powinna być przyjemnością i powinniśmy zrobić wszystko, by nasi pracownicy byli zadowoleni. Zacząć należy od krzeseł, bo to na nich przecież pracownicy będą siedzieć, można powiedzieć, że są to najważniejsze meble pracowniczne. Muszą być one bardzo wygodne, mieć regulowaną wysokość, wygodne i profilowane podparcie pod plecy, podłokietniki i ruchomą podstawę. Także biurka powinny być odpowiedniej wysokości i dopasowane do krzeseł, oferować dużą przestrzeń roboczą i szuflady na potrzebne dokumenty i akcesoria. Szafy i półki powinny być pojemne i głębokie, ale jednocześnie takie, które umożliwiają swobodny dostęp do gromadzonych tam materiałów. Jest to bardzo ważna kwestia, gdyż musimy pamiętać, by jednocześnie spełnione zostały wszelkie przepisy BHP.
Zobacz także:
Nowy zapach, który możesz stworzyć w domu: Euforia
Euforia I. Wspaniały naturalny zapach do pomieszczeń.
Długo po nocach śniły mi się kombinacje olejków eterycznych, które pozwoliłyby odtworzyć zapach, którym pachnie jedna z moich...
Szampon do wrażliwej skóry – mój osobisty ranking
Szampon do wrażliwej skóry to podstawa w pielęgnacji czupryny. Kolejne etapy to oczywiście odpowiednio dobrana odżywka.
Czy Wy też jesteście posiadaczami himerycznej wrażliwej skóry?
Ja niestety...