Dobrze urządzone miejsce pracy ma duży wpływ na komfort pracy. Biurka i regały to jeden z najważniejszych elementów wyposażenia każdego biura. Odpowiednio dobrane potrafią znacznie usprawnić oraz ułatwić pracę. Biurka, które znajdują się w biurze powinny być odpowiednio duże, tak aby można było bez problemu pomieścić na nich wszystkie niezbędne dokumenty, artykuły oraz urządzenia. Na pewno przyda się kilka dodatkowych szuflad i przegródek, które pomogą w utrzymaniu porządku i właściwej segregacji dokumentów. Podobnie jest z regałami. Im więcej półek oraz przegródek tym lepiej. Pozwoli to na sprawniejsze przechowywanie wszystkich niezbędnych dokumentów i akt oraz utrzymanie niezbędnego porządku. Wszystkie meble biurowe powinny być wykonane z wysokiej jakości, trwałych i solidnych materiałów, które będą w stanie służyć długie lata. Jakość jest najważniejsza, nie warto na niej oszczędzać. Najlepiej wybrać sprawdzoną firmę, z dużym doświadczeniem i u niej zamówić całe potrzebne wyposażenie.